Een makeover voor ’t Majoortje.

Een makeover voor ’t Majoortje.

Zelf spreekt ’t Majoortje over: “Gewoon Genieten”, maar wij vinden de gerechten van lunchroom ‘t Majoortje buitengewoon heerlijk. Niet zo gek ook, dat wij van dit project smakelijk hebben genoten. Het resultaat? Een appetijtelijke website.

De lockdown in 2020 was voor Ilse, de eigenaar van deze horecagelegenheid, het moment om haar zaak een flinke make-over te geven. Samen met haar team en een interieurontwerpster werd de zaak in de lak gezet, de menukaart opgepimpt en werkten ze samen aan ‘t Majoortje 2.0.

Ilse over de samenwerking met COMMAR:

“Wat een heerlijk, frisse en authentieke stijl is er binnen no-time opgezet.”

COMMAR sloot aan voor de vertaling van deze stijl naar een snelle, duidelijke en mobielvriendelijke site. Heldere opdracht. Strakke uitvoering. En een fijne samenwerking met Ilse.

Kers op de taart

De toevoeging van de website, voelde voor ons als het leggen van de ‘laatste steen’, of de ‘kers op de taart’. Want wat staat ‘t Majoortje weer fris en fruitig op de kaart. Klaar voor de toekomst.

Hapje meeproeven van de nieuwe stijl van ‘t Majoortje? Bekijk de website.

COMMAR maakt websites en webshops voor MKB en ZZP. Meer weten?

Sparren over websites?

Maarten van Lit
Specialist websites en webshops

+31 6 187 01 737

Inhoud van deze casus

Google marktonderzoek

Google marktonderzoek.

Ontvang unieke Google inzichten van jou en je concurrentie.

Je ontvangt binnen drie werkdagen een uitgebreid rapport met een analyse van eigen prestaties, en de prestaties van je concurrent.

Bekijk het voorbeeldrapport en bestel.

Google marktonderzoek

Google marktonderzoek.

Ontvang unieke Google inzichten van jou en je concurrentie.

Je ontvangt binnen drie werkdagen een uitgebreid rapport met een analyse van eigen prestaties, en de prestaties van je concurrent.

Bekijk het voorbeeldrapport en bestel.