Een website voor de fairtrade koffie van Woord en Daad.

Een website voor de fairtrade koffie van Woord en Daad.

Vanaf juni 2022 ligt de fairtrade koffie van Woord en Daad in diverse supermarkten in het schap. Het verhaal en assortiment van de koffie van Woord en Daad staat gepubliceerd op de website ‘woordendaadproducten.nl’. 

Realisatie door COMMAR

COMMAR mocht deze website realiseren. De duidelijke structuur laat de bezoeker eenvoudig navigeren tussen het assortiment, de verkooppunten en het impactverhaal van dit project.

Meten is weten

Tegelijkertijd is de website een mooi middel om meer inzicht te krijgen in de koopmotieven van de bezoeker. Middels een pop-up met formulier verzamelen we die informatie. Want meten is weten.

Om die reden hebben we ook het nieuwe Google Analytics 4 ingesteld voor deze website. Middels Google Tag Manager meten we alle gebeurtenissen door. Een mooie basis voor verdere optimalisatie en uitbouw van deze projectwebsite.

Sparren over websites?

Maarten van Lit
Specialist websites en webshops

+31 6 187 01 737

Inhoud van deze casus

Google marktonderzoek

Google marktonderzoek.

Ontvang unieke Google inzichten van jou en je concurrentie.

Je ontvangt binnen drie werkdagen een uitgebreid rapport met een analyse van eigen prestaties, en de prestaties van je concurrent.

Bekijk het voorbeeldrapport en bestel.

Google marktonderzoek

Google marktonderzoek.

Ontvang unieke Google inzichten van jou en je concurrentie.

Je ontvangt binnen drie werkdagen een uitgebreid rapport met een analyse van eigen prestaties, en de prestaties van je concurrent.

Bekijk het voorbeeldrapport en bestel.